Sortuj produkty:
ilości ofert
ceny
oceny
Przeglądasz 681 produkty.
Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług ...
od 31.50 PLN, dostępne w 2 sklepach
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management, Europejskiego ...
od 27.73 PLN, dostępne w 2 sklepach
Monografia stanowi opracowanie z zakresu zwiększania skuteczności działań firm funkcjonujących w łańcuchu dostaw. Przedstawia zarządzanie ryzykiem jako narzędzie determinujące ciągłość prowadzonych przez przedsiębiorstwa procesów operacyjnych. Opracowanie wprowadza w tematykę partnerstwa na rynku B2B, ...
od 39.16 PLN, dostępne w 2 sklepach
Książka, którą oddaję do rąk Czytelników pomyślana została jako kompendium wiedzy, które pozwala na zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień, w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty i znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wskazuje też na nowe związki ekonomiki ...
od 29.63 PLN, dostępne w 2 sklepach
Przyczynkiem do powstania tej książki było nie tylko wieloletnie zainteresowanie problematyką zarządzania jakością, lecz również doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i ocenie zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach. Wnioski płynące z obserwacji i analizy stały się podstawą ...
od 25.25 PLN, dostępne w 2 sklepach
Wprowadzenie do skutecznego stosowania metodologii Agile w ogólnej strategii biznesowej. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych, błyskawicznie ewoluujących potrzeb biznesowych. Książka Zrozumieć Agile Project ...
od 51.38 PLN, dostępne w 2 sklepach
Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje: istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury; podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury; system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu ...
od 27.00 PLN, dostępne w 2 sklepach
Rozwijając przełomowe idee przedstawione w książce Zasada Oz, Roger Connors i Tom Smith, uznani eksperci tworzenia środowiska odpowiedzialności za rezultaty, prezentują strategię, której celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji ...
od 44.88 PLN, dostępne w 2 sklepach
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i ...
od 32.04 PLN, dostępne w 2 sklepach
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził ...
od 45.00 PLN, dostępne w 2 sklepach
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów ...
od 19.88 PLN, dostępne w 2 sklepach
Compliance jest to taki sposób organizacji przedsiębiorstwa, który redukuje do minimum ryzyko wystąpienia wszelkich nieprawidłowości. Dobrze funkcjonująca firma może szybko stracić pozycję - wystarczy nierozsądne posunięcie lub zaniechanie działań. Jedna zła decyzja często powoduje bowiem efekt ...
od 44.63 PLN, dostępne w 2 sklepach
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, - zarys rozwoju struktur ...
od 25.13 PLN, dostępne w 2 sklepach
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - ...
od 32.25 PLN, dostępne w 2 sklepach
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów do spotów politycznych. Zupełnie jakby nie można było ...
od 21.65 PLN, dostępne w 2 sklepach
Ciekawe, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców oraz CEO wielkich spółek wychowała się jako dzieci samotnych rodziców, przeważnie samotnych matek. Żeby dojść na szczyt, kombinuj tak jak to robią samotne matki. Z drobiazgową ...
od 25.13 PLN, dostępne w 2 sklepach
Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W ...
od 25.13 PLN, dostępne w 2 sklepach
?Działania natychmiastowe? to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko i zdecydowanie. Znaczenie ...
od 33.20 PLN, dostępne w 2 sklepach
Książka może być wykorzystywana jako podręcznik akademicki na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, socjologia. Może być podstawą do prowadzenia ćwiczeń i konwersatoriów z wielu przedmiotów, m.in. takich jak: zarządzanie, doradztwo, diagnostyka organizacyjna, zarządzanie strategiczne, kultura ...
od 32.25 PLN, dostępne w 2 sklepach
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, ...
od 35.63 PLN, dostępne w 2 sklepach
Nasza aktywność życiowa wiąże się bezpośrednio z naszymi wyborami. Każdego dnia, podejmując decyzje, organizujemy swój czas. Umiejętność dokonywania właściwych wyborów, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym, jest bardzo cenna. W książce autor w przystępny sposób przybliżył psychologiczny ...
od 31.58 PLN, dostępne w 2 sklepach
Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego - poznanie głównych tendencji zwiększania ...
od 27.75 PLN, dostępne w 2 sklepach
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi ...
od 33.49 PLN, dostępne w 2 sklepach
Kolejna fascynująca książka noblisty i byłego szefa doradców ekonomicznych prezydenta Billa Clintona, znanego i cenionego już na polskim rynku autora takich bestsellerów, jak Globalizacjs i Ekonomia sektora publicznego. Tym razem J. E. Stiglitz analizuje gospodarkę amerykańską oraz politykę ...
od 19.50 PLN, dostępne w 2 sklepach
Trzy dogmaty zarządzania Każda firma, instytucja i organizacja ma własną kulturę pracy, która stanowi wypadkową rynkowych doświadczeń, specyfiki branży, a nawet charakteru założycieli, właścicieli oraz kadry menedżerskiej. Jeśli chodzi o zarządzanie personelem, sposób prowadzenia działań ...
od 28.88 PLN, dostępne w 2 sklepach
W książce Strategia zarządzania jakością autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych, inżynierskich, a także dla ...
od 34.05 PLN, dostępne w 2 sklepach
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w ...
od 38.25 PLN, dostępne w 2 sklepach
Czas już zrezygnować z okresowej oceny pracowników. To główna teza stawiana przez Samuela Culberta w książce, która mierzy się z powszechnymi osądami i pokazuje prawdziwe oblicze okresowej oceny pracowników ? jako okrutnej, bezsensownej i podstępnej praktyki, która wiele mówi o bezmyślnych działaniach ...
od 28.06 PLN, dostępne w 2 sklepach
Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się ...
od 37.50 PLN, dostępne w 2 sklepach
Niniejsza książka jest adresowana przede wszystkim do osób, które przechodzą ze zwykłej hierarchii liniowej do projektu oraz przejmują za niego odpowiedzialność. Nie ma znaczenia, czy jest to ich pierwsze zadanie, w którym dowodzą jakąś grupą, czy dwudzieste. Z poradnika mogą korzystać pracownicy, ...
od 26.72 PLN, dostępne w 2 sklepach
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu ...
od 38.62 PLN, dostępne w 2 sklepach
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z ...
od 38.62 PLN, dostępne w 2 sklepach
Brak jest jak dotychczas wyczerpującej wiedzy zarówno teoretycznej, jak i praktycznej oraz pełnej znajomości mechanizmów zarządzania jakością w instytucjach publicznych. Tę istotną lukę w polskim piśmiennictwie wypełnia ,, wychodząc naprzeciw pilnemu zapotrzebowaniu ,, książka autorstwa K. Opolskiego i ...
od 33.05 PLN, dostępne w 2 sklepach
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i ...
od 63.75 PLN, dostępne w 2 sklepach